zondag 17 juni 2012

EEN WANDELING DOOR DE TUIN (deel II).

Wanneer we van onder de pergola rechtdoor lopen zien we het moestuintje. Vorig jaar was dit nog een breed graspad, veel mooier natuurlijk, maar dit vind ik gewoon eens leuk om te doen.



We zien hierboven een deel van de wit-blauwe border en hieronder aan de linkerkant Rosa Fleurette op de hoek.


We lopen naar links over het gras en zien het middenstuk met buxushaagjes en Rosa Schneewittchen op stam op de voorgrond.


Als ik me omdraai, heb je uitzicht op de veranda en Rosa Westerland op de pergola.


Beneden in de tuin is langs het hek met klimrozen een border, waar nu ook veel riddersporen bloeien.



We lopen verder rond en kijken onder de Magnolia door terug naar het huis. Hiervandaan valt Rosa Scharlachglut, goed op.


De wandeling in mijn tuin zal worden voortgezet in Deel III.

9 opmerkingen:

  1. Ook al bezit ik geen tuin meer maar een balkon....
    geniet ik ontzettend van jou tuin....wat is dit prachtig....daarom ben ik je nieuwe volger....dit is echt genieten.....dankjewel!!!!!
    Fijne avond & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Janneke die tuin van jou lijkt wel een sprookje. Wat moet dat heerlijk zijn om zo'n uitzicht te hebben. Super mooi!!!!
    hartelijke groet marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi, Janneke! What a beautiful pictures! Love them all :o) Nature is the best isn`t it?
    Thanks for following me and for your kind comment. Already following you :o)
    Have a nice week
    love
    Natasha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow ! wat een tuin heb je toch.
    Ik kan me indenken,dat het je lust en je leven is.
    Een tuin,om heel trots op te zijn.
    Ik kijk weer uit naar deel 3.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend je tuin, heerlijk dat we er zo van kunnen genieten en er andere blij mee maken met onze foto's, ook jij weer nieuwe volgers, leuk he...........gr.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een paradijs heb je daar,wauwwww echt super! Oh dan kun je ook lekker veel plukken voor binnen,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende tuin heb je !!!! prachtige rozen en de riddersporen; wow!! ik heb 2 jaar geprobeerd riddersporen in m'n border aan de bloei te krijgen , helaas, ligt misschien aan de grond. Ik kom hier vaker kijken, groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Brilliant pictures and such lovely arrangements.

    BeantwoordenVerwijderen