maandag 7 mei 2012

SNARF 10 JAAR!



Ik was het bijna vergeten. Het is vandaag Snarf's verjaardag. Meestal gaat zijn verjaardag geruisloos voorbij.
Toen hij 5 jaar werd, hebben we het wel gevierd met een taart(je) met kaarsjes.  Dat vonden we gewoon grappig en de hond ook.  Het weer was toen wel iets beter dan nu, we konden 's avonds heerlijk buiten zitten in zomerkleding, de foto's liegen er niet om.
Dus toen ik me vanmiddag plotseling herinnerde : "Hé, Snarf is vandaag jarig", ben ik met hem naar de winkel gereden en heb een cadeautje voor hem gekocht.  Een kleine voetbal van leer, die ligt lekker in de bek. Nou, dat was een verrassing want hij is gek op cadeautjes, zo erg, dat wanneer er iemand op bezoek komt met een tasje bij zich, hij er altijd onmiddellijk met zijn neus in zit. Hij hoeft maar drie keer een cadeautje uit een tasje te krijgen en hij vergeet het zijn hele leven niet meer.  Ongelofelijk slim, maar daar is het een border collie voor. Daarna nog lekker vlees met pens gekocht, dat is andere koek dan die droge brokken.  Het is geen grote eter,maar als hij dit krijgt, eet hij zijn bak er bijna bij op.  En........voor vanavond taart.  Ik heb er 10 kaarsjes opgezet en aangestoken, dat vond hij maar raar, maar hij had wel trek in die slagroom, dus vooruit maar, een keertje gek doen kan geen kwaad en als dank kreeg ik nadat hij zijn stukje op had, een lik over mijn neus.





Het ging schoon op.

4 opmerkingen:

  1. Snarf wil morgen wel weer zo'n verwendag, schitterend hoe gek kunnen we zijn met onze dieren, haha...........gr.Conny.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met Snarf.
    En wat is hij heerlijk verwend.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Snarf, nog van harte gefeliciteerd en een hartelijke poot van Bo, Fiep, Jet en Sam!

    BeantwoordenVerwijderen